søndag 24. juli 2011

blomster til søte små:)

Det er rolige tilstander her inne hos meg, men med en symaskin på reperasjon, litt ferie og masse maling så går tiden så veldig fort:) Men nå er maskinen tilbake, og da ble det litt tid i ettermiddag til å ta frem det som lå ferdig klipt på bordet mitt! Denne babybuksen er sydd av et krepp-sengetøy i naturhvit bomull med søte, glade blomster. Sengetøyet er mykt og deilig og er blitt en myk og god bukse. Denne har fått knytestropper i naturhvit skråbånd.

Nederst på bena har jeg valgt å bruke ribb denne gangen, naturhvit ribb!!

Det beste med hele denne buksen (syns jeg...) er at den er fri for overskuddsfarge og andre stoffer, det er vasket bort. Samtidig som stoffet er like godt og helt og tåler mange runder til med vask:)


vask: 40 grader.

str.: ca 6 mnd.

pris: 159kr.


Denne finnes også i min eplabutikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar