fredag 15. juli 2011

Litt mer retro:)

En ny bukse i mykt og deilig sengetøy!! Med bred strikk i bena og hvitt skråbånd som knytestropper kan buksen vokse med barnet:)Fargene på buksen går i grønt, hvitt og orasje!!

Mønsteret har vi (pikene på låven) tegnet selv, men med utgangspunkt fra buksedressmønsteret vi har laget. Buksen har rette, ganske vide ben og er det samme som jeg har brukt på de tidligere buksene. Og avslutningen ved brystet er avrundet litt mer enn det andre mønsteret, rett og slett fordi jeg syns det ble litt mer "baby-aktig"............Og knytestropper måtte til, noe jeg også syns er veldig praktisk, da kan plagget vokse med barnet samtidig som det kan reguleres ift størrelse:)

Akkurat nå ligger det en lilla bukse ferdig klippet.........og her snakker vi retro:) gjett om jeg gleder meg til å sy den????????

ha en fin fredag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar