mandag 4. juli 2011

Hvit hygge:))

Hvit er min interiørfarge nr. 1:) Og ute på terassen var det behov for noen flere lyspunkter......Kveldene er relativt lyse en stund til, men det er ikke til å komme vekk ifra at skumringen vil komme tidligere og tidligere etterhvert som sommeren tar form. Og egentlig syns jeg det bare kan være hyggelig:) Jeg er veldig glad i levende lys, og denne ble ferdig igår kveld.
Jeg har heklet med mandarin petit i fargen hvit(selvfølgelig.....) Mønsteret finnes ikke noe sted, den har blitt til etter glassets mål og størrelse (som er et syltetøyglass). Men jeg har heklet med staver hele veien, og avsluttet med en "blondekant" øverst på toppen:)

Den skal testes ut ikveld, og jeg tror kanskje det kan bli flere her ute ( og inne.......he he).


Ha en fin kveld alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar