mandag 1. august 2011

Feer opp og ned i skjul:))

Samme dagen som jeg gikk i ferie, kom pakken fra sydilla i posten. Jeg rakk å vaske, tørke og klippe før bilen ble pakket og vi skulle avgårde.......Gjett om det kriblet i fingrene etter å få satt igang?? Og med min store iver, så gikk jeg i en klassisk felle..........! Forfra ser det vel og greit ut, men når vi kommer til bakstykket, så er den ikke mindre enn opp ned!!! men stoffet er for fantastisk til å kastes, og dermed ble det feer opp og ned i skjul:) Stoffet er utrolig godt å sy i, og det blir nok ikke siste gang det kommer en pakke fra sydilla i posten:) Denne tunikaen har fått raglanermer i lys rosa interlock fra samme sted. I halsen og nederst på ermen har jeg brukt bred strikk, og kanten nede er rullekantet:)

Stoffet har en kjempefin rosafarge, sammen med bringebær-rød og lilla! mellomstefrøkna ble ihvertfall fornøyd:)

Ha en fin mandag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar