onsdag 28. november 2012

Julemarked og tiden fremover:))

 På søndag hadde vi, som nevnt maaange ganger før, vårt første julemarked:) Vi var veldig spente på om det i det hele tatt ville komme noen, om vi hadde laget nok og ikke minst om vi hadde laget noe som noen ville ha............!! Og etter en liten oppsummering så kan man vel si at det ble en veldig hyggelig søndag, med mange hyggelige mennesker både kjente og ukjente, og mye hyggelig prat:)) Det frister veldig til gjentakelse neste år, og tankene har allerede begynt  å jobbe.
Denne kjolen ble sydd tidligere i sommer, men jeg har aldri fått vist den frem. Dette er noe jeg har lyst til å gjøre mer av etter jul, altså nytt av BRUKT! For denne kjolen er sydd av en gardin og en duk.
 Jeg er nødt for å si at min Knottebu nå frem mot jul, vil være åpen etter avtale. Mye ble borte på søndag, og fremover nå vil jeg først og fremst gjøre ferdig de bestillingene jeg har. Men ikke vær redd for å ta kontakt med meg, her er både tøfler, kjoler, lykter og "sokker" m.m.
Tilbake til kjolen: Bysten er foret med det samme stoffet som jeg har applikert med, samt at den har fått trykknapper på skuldrene. Kanten nede er lagt opp på vanlig måte og langs med hele kanten rundt om, har jeg sydd en stikning!
Jeg legger den ut på epla om litt, samt at den er å finne her hjemme:))

god onsdag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar