mandag 5. november 2012

Frem og tilbake...........

.........er like langt, og det er vel ganske sant:))
 Etter å ha ergret meg litt over at jeg ikke kunne ha knottetingene mine i bua på permanent basis i vinterhalvåret, tror jeg nå at jeg har funnet en løsning på det!
Det fungerte greit nok å flytte tingene inn i systua/gangen, men helt det samme ble det aldri. Så i helgen har jeg fått hjelp av knottefar, og sammen har vi gjort det som gjøres kan for at jeg kan ha åpent hver torsdag i Knottebua. Så nå fortsetter juleforberedelsene for fullt, innimellom bleieskift, kos og stell:)) Og igjen kan jeg ønske velkommen inn i min lille Knottebu, til en hyggelig handel:))

Frem mot julemarkedet vil det bli å finne lykter, "sokker" til forskjellig bruk, hjerter m.m. Jeg fyller opp i bua etterhvert som det blir ferdig, og når den 25.november kommer så tar jeg med meg tingene ned til "Patricias lille hjemmebakeri". Kanskje vi sees der!?!

god mandag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar