søndag 5. august 2012

Her hos oss er vi inne i feriens siste dag:) Imorgen er vi tilbake til en litt mer normal hverdag og med det, litt mer normale rytmer og rutiner!! Symaskinen har hatt en skikkelig ferie, med unntak av noen småreparasjoner, og det har egentlig vært helt greit. Og med en mage som nå begynner å bli litt uhåndterlig, så er det ikke så enkelt og behagelig å sette seg ned ved maskinen heller.............:)
Men strikkepinnnene derimot......................de er flittig i bruk, og det har de vært i hele sommer. Både til eget bruk og til Knottebua. Noen prosjekter har jeg hatt, og jeg gleder meg til å ta de med opp i Knottebua og henge lapper på de:)
Dette settet i blått er til eget bruk...., og er strikket av nøstebarn sitt 2-tråds ullgarn. Bodyen og strømpene er fra boka Myk start, en kjempebok med masse fine mønster i. Lua er fra Nøstebarn sin bok, som jeg også liker veldig godt:) Så da får vi se hvordan det tar seg ut når noen ligger inni det................jeg er ihvertfall veldig spent:)

god søndag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar