tirsdag 21. august 2012

Kjole, nytt av BRUKT:)

 Denne ble sydd tidligere i sommer, og fikk trykknapper idag:) En brun kjole sydd av en gardin, samt at applikasjonen, "sommerfuglens reise"  kommer fra en duk. Gardinen er litt blank i overflaten, og kjolen kan brukes likegjerne til pent som til daglig. Jeg syns det blanke i stoffet gjorde seg veldig:)
 Jeg har stikket fast rundt hele åpningen foran og bak............
 ............og foret kjolen i bysten med det samme stoffet sm jeg har applikert med. Da ble det en rød tråd som går igjen i kjolen:) Applikasjonene er sydd på med tett sikk-sakk, det samme er "veien" fra sommerfugl til blomst.

Nederst har jeg lagt opp på vanlig måte, samt at kjolen har fått trykknapper for enkel av og påtagning. Jeg har brukt det vanlige A-mønsteret mitt, som jeg har tegnet om litt for å få plass til knappene:)

Jeg tar med meg kjolen opp i Knottebua, samt at jeg legger den ut på epla ila dagen:) Åpningstidene i Knottebua kommer jeg til å redusere en smule de neste ukene..............Jeg vet ikke for hvor lenge, det må jeg nesten bare se ann:) Men det er bare å ta kontakt hvis du ønsker å komme utenom  den faste tiden på torsdagene!!

god tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar