tirsdag 19. mars 2013

Livet er nå.....

 Jeg har noen kjoler liggende som jeg en gang har fått av arbeidskollegaer, kjoler som ikke lenger var ibruk og som skulle bort! Disse var jeg så heldig å få, og som jeg elsker det:)) Men så kommer det store spørsmålet: hva og hvordan?? Og jeg tror jammen jeg har funnet meg en ny greie......en greie jeg tror jeg kommer til å bruke myyyye, både på nytt av NYTT og på nytt av BRUKT! Og like gjerne på barneplagg som til oss voksne.
 Greia er rett og slett små sitater og ord på kjolene, både foran og bak (denne greie er sikkert ikke ny i denne syverdene, men jeg har ikke sett den noe sted....he he) Etter flere utprøvninger så falt valget på lilla lillemartine! Lilla og oransje er igrunn fargesprekt, og foran så står det: livet.....
 og bak fortsetter det:....er nå:) ( strykejernet har ikke vært i aksjon enda....)
 Selve kjolen har jeg klippet litt i, for så å sy på en lilla kant nede som skal matche ordene. De hvite armene og halsen syns jeg var litt for fin til å ødelegge, så de fikk ha sin opprinnelse.
Jeg syns det ble en sprek kjole, og hadde den vært i min str. så hadde den blitt i mitt skap.....men det spørs om jeg ikke må inn i skapet for å "skrive" litt på en kjole som jeg vet passer:)) Jeg vet ihvertfall hvordan det neste sitatet skal lyde, om det er på min kjole eller ikke!

str. ca 40.
vask: 40 grader.
pris: 699kr.

god tirsdag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar