torsdag 7. mars 2013

Av hjertens lyst:)

Noen ganger må jeg lete litt etter ideer, og jeg tar meg selv i tenke: "hmm, hva skal jeg finne på neste gang.....". Andre ganger kommer de underveis mens jeg er igang med andre prosjekter:)
Igår kveld hadde jeg en av den sistnevnte, og det er så gøy!! Dette hjertet dukket opp imellom alle andre gjøremål, og når roen senket seg i Knottehuset så måtte penn, papir, saks og stoff frem.

Slike hjerter er vel ikke akkurat nyskapende i så måte, men allikevel er de fra mitt eget hodet:) Og den ble akkurat som jeg hadde tenkt. Hjertet er av ullfilt, og med ståltråd viklet rundt samtidig som jeg festet på perler av forskjellige slag. Kanskje det nesste blir grått, kanskje den får flere perler- ikke vet jeg, det får jeg se ann!! Hjertet kan brukes som pynt liggende, og det kan også henges opp i hampsnøret det har fått:)) Dette hjertet skal opp i Knottebua, som sakte men sikkert fylles opp:)

god onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar