tirsdag 26. februar 2013

Strikkepinner får sjelden ferie:)

 Som jeg skrev i det forrige innlegget så skulle symaskinen få litt ferie, og det har den! Men strikkepinnene derimot får sjelden ferie her i huset, og de kan være med stort sett over alt! I bilen, på hytta, på venterommet........! Denne genseren ble til i forrige uke, fargen lyver litt....på bildet ser den veldig blå ut, og det er den riktignok- men den riktige fargen er petrolblå. Kontrastfargene jeg har brukt er lyseblå og brun. Jeg syns det ble en fin kombinasjon.
  
Mønsteret er mitt eget, som jeg har brukt tidligere til de andre babygenserene. Det er dobbel vrangbord nederst på ermene, kanten nede og i hals. Genseren har raglanfelling, min favoritt:)
Ellers er den ment til å være 1-1 1/2 år.

god tirsdag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar