onsdag 12. oktober 2011

Ble igjen på hytta...........

..........ikke denne kjolen/tunikaen, men fotokameraet!!! Vi har vært på hytta i høstferien, og med meg som vanlig var også et vist antall strikkepinner og tilhørende garn( ganske mye garn faktisk..........) Og når den mellomste frøkna la seg ned med feber og hoste, så var det en god trøst å ta frem pinnene. Aldri så galt så er det godt for noe!!

Men så klarte jeg da å reise ifra kameraet..........æsj også. Så her har vi et par bilder tatt med tlf. Dette er en tunika/kjole i str 1-2år. Den er strikket i duett fra Sandnes, 55% bomull og 45% merinoull. Et mykt og deilig garn som overhodet ikke klør. Jeg syns tunikaen/kjolen er kjempefin over ulltøy/genser-strømpebukse, og er veldig glad i raglanfellingen:))


Denne finnes i min eplabutikk!!

Det vil bli flere av disse tunikaene/kjolene siden jeg har mer og flere farger i strikkekurven...........


Ha en fin onsdag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar