torsdag 15. september 2011

long time, no see...........

ja, for det er virkelig lenge siden sist! Men tiden har ikke stått stille, langtifra. Jeg har en gammel slagbenk jeg holder på å pusse opp. Den har blitt pusset, skrapet, vasket og skal nå males ferdig. Etterpå skal jeg fylle den med puter og pledd, og det gleder jeg meg til. Skal ikke se bort fra at det kommer et bilde eller tre når den er klar for det:))
Noen loppemarkeder har det også blitt, med og uten resultater. Men en ting er sikkert, og det er at jeg gleder meg til å gå igang med den lille haugen med stoff jeg har fått brakt i hus. Nytt av brukt......., frem til nå har det blitt mye pikene på låven-klær, og det vil det bli i en uke til frem til høstmarkedsdagen neste fredag. Men da vil det dukke opp litt Knotteting igjen:))
Denne babybuksen var med oss på et barselbesøk vi var på for et par uker siden:


Den er sydd i gammelrosa velour, og er med knytestropper. Ribben er et stripete jerseystoff som også ble til hjertene foran og bak:))

Og med dette vil jeg ønske dere en god kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar