fredag 21. desember 2012

De to neste.............

 ..........bodyene ble slik:) Og som dere ser så har jeg valgt borrelås på disse. Ved evt flere bodyer så er det det jeg kommer til å bruke. Man vet jo at en trykknapp kan ramle av, og når den  i tillegg blir brukt så ofte som den blir ved en slik body, så er det godt å vite at den ikke ramler av. ( både for meg og de som skal bruke den......he he)
 På disse har jeg brukt trykknapp i bleiesonen og i hals:)
 Disse bodyene kan lages i mange forskjellige mønstre og farger, og det er det som er så gøy med slike plagg, man kan forandre i det uendelige. Og har man lyst til å ha en matchende bukse så er knytebukse veldig fint til disse bodyene, og der matcher jeg lommene med tilhørende stoff som i bodyen:))
Da er disse fire på plass hos eier, og jeg håper de gjør den nytten de skal:)) på disse fikk jeg fritt spillerom hva mønster angår. Jeg viste hvilke farger både lillegull og mammaen var glad i, men resten var opp til meg, og det liker jeg veldig godt: Tusen takk:))

god fredag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar