torsdag 18. oktober 2012

Gi bort hos Knotteting:)

Det er lenge siden jeg har hatt en gi bort, noe jeg har lyst til å gjøre noe med:)
Denne gangen er det en "sokk" til tennbrikettene, samt en matchende "sokk" til fyrstikkesken som er gi borten:) Du kan velge mellom grå eller hvit, og om du vil ha hampsnøre eller som denne: speilfløyelsbånd!!

Reglene håper jeg er enkle, og du velger selv hvor mange av de du vil være med på:

1poeng for å kommentere under bildet.
1poeng for å linke på din egen side,samt omtale gi borten. (lån gjerne bildet)
1 poeng for å bli/allerede er følger av bloggen.
1poeng for å like/allerede liker Knottebua m/knotteting på facebook.
1poeng for å dele Knottebua m/knotteting sin side på facebook.

Det vil si at du kan få 5 poeng totalt:)
Hvis "sokkene" skal med post så står jeg for portoen. Denne gi borten vil stå i 14 dager,til den 1.nov, så har du lyst til å være med. så sleng deg på:))

2 kommentarer:

  1. Ønske,ønske,ønske...Disse er jo så fine.
    Hiver meg på med 5 lodd jeg.
    Har lagt ut ett eget innlegg på bloggen min ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Aina! Da ble det tre lodd på meg:)

    Klem fra Camilla B.S.

    SvarSlett