tirsdag 7. juni 2011

Jeg har fått en AWARD:))

.............og tusen takk for det!! Veldig hyggelig tiljamiid:) Jeg har ikke fått noe slikt tidligere og ble veldig overrasket.
5 andre bloggere skal få denne awarden av meg, de skal ha under 100 følgere og også svare på disse spørsmålene:

1. Hvorfor startet du blogg?

Fordi jeg syns det var utrolig inspirerende å kunne lese de forskjellige bloggene som finnes der ute. Det sitter utrolig mange flinke rundt omkring i vårt lanstrakte land, og via bloggene kan man kommuisere og utveksle ideer:)

2. Hvilke blogger følger du?

Stort sett sy og hobbybloggere, men liker også veldig godt interiør. Innimellom vanker det også noen venner...........he he:)

3. Favorittfarge?

Oi oi, ikke lett! Den ene halvparten av meg er veldig glad i det duse og lyse, men den andre halvparten har også sansen for retro og sterke farger!!!!!
Konklusjon: Enhver farge er fin til sitt bruk:)

4. Favorittfilm(er)?

Har sansen for norske, svense og danske filmer og serier:)

5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?

Frankrike og Italia, pga deres kultur, mat og klima:)

Disse vil jeg gi awarden videre til (klarer ikke 5, da jeg ikke har så mange på min liste:):

Hege-mamma til 3
Pikene på låven
Kjoler og sånt
Brawo Design

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar