torsdag 9. desember 2010

Ja ja, nei nei:)

Når jeg ser at det forrige innlegget er datert til 29. september, da sier jo det sitt...............Men jeg har vært desto mer aktiv på http://pikenepaalaaven.blogspot.com/ .................håper det duger som unnskyldning:)
Ihvertfall, nå er jeg her og har jo tenkt å være her litt til. Over oss ser vi kalendergaven til de to minste imorgen:) Og jeg gleder meg til de skal pakke de opp, for disse har de ønsket seg lenge. Knottemor strikket de tidligere ihøst.......ganske tidlig faktisk. Og hokus pokus, nå er de helt ferdige:)
De er strikket i alpakka og mønstrene er fra sandnes sitt hefte, nr et eller annet. Str er i 6 og 8 år, så jeg har utvidet de litt, fordi den opprinnelig stopper på 4 år.
Ja ja, nå skal jeg sette meg bak symaskinen litt. Ha en fin kveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar