mandag 26. juli 2010

Å...jeg er så spent....:)
Jeg har bestillt meg ny symaskin. Nr 1 av de to jeg ønsker meg!! Så nå er det sparing for alt i høst......kanskje nr 2 kan flytte inn før jul...:)

Den jeg går og venter på, er en cover pro maskin. Og idag gikk turen inn til stoff og stil for å være litt forberedt. Og med tre barn på slep inn i butikken gikk jeg på med godt mot (jeg skjønner jo hvorfor jeg pleier å gjøre dette uten barn...) men de var utrolig flinke!! Og etter en time i butikken gikk vi fornøyde ut igjen. Da er jeg klar, og håper bare at det kommer noe i posten imorgen.....!

2 kommentarer:

  1. Hei og hå Fru Knotteting :o)
    Sprekt og drasse med deg 3 unger inn på stoff og stil,hihi. Det går fortsatt unna med syiinga skjønner jeg...
    Grattis med ny symaskin ;o)

    Hege

    SvarSlett
  2. Hei du:)jeg trakk pusten godt ned i magen ja....men det gikk jo greit. Lone hjelper meg!!
    Jeg måtte igang med Knotteting igjen...det er litt moro med den som er ens egen....og så har jeg så lyst til å sy litt babytøy!!så jeg er veldig spent på den nye maskinen. Så hvis du kjenner noen som har baby eller skal ha, så må du bare reklamere....kanskje vente til vi ser hva som kommer ut av det her, men troen er stor..he he:)

    SvarSlett