mandag 8. februar 2010

Man klør jo litt i fingrene etter å komme igang når man har bestemt seg for å opprette en blogg. Problemet oppstår når man ikke helt klarer å få det til......men jeg er så heldig at jeg har en "gammel"-nabo som har sagt seg villig til å tre støttende til, og Hege tro du meg, jeg kommer snart:)
Inntil videre får dere leve med at bloggen ser ut som den gjør. Den mangler noen vesentlige ting jeg vil ha med meg, og det kommer.
Enn så lenge legger jeg ut noen av mine kjoler.

Kontakt meg gjerne på: ainaknotten@online.no

2 kommentarer:

  1. Synes du har vært veldig flink så langt jeg Aina.
    Vi skal få det til vettu.
    I morgen jobber jeg,Onsdag er det "symøte"...Men Torsdag er det ingen planer??

    SvarSlett
  2. Jeg er så imponert Aina! Wilma bruker kjolen sin, og den kommer til å bli brukt MYE! Fått masse skryt! Utrolig flink er du! Tusen takk igjen! Klem fra Hege

    SvarSlett