torsdag 11. oktober 2012

Knottebua flytter.........

..............men dog ikke så langt:)
 
Min kjære Knottebu er ikke vinterisolert, og nå som høsten (og vinteren) setter inn, så er det pga vær og vind (og mus), ikke forsvarlig å ha mine knotteting stående permanent i bua, dessverre!! Derfor har jeg tatt med meg alt inn i huset, inn i systua rett og slett. Så hver torsdag fra 11.00-16.00 er jeg å finne innomhus, VELKOMMEN:))          
 
Igrunn er dette veldig praktisk også, når alt kommer til alt. Med en liten baby som skal ha litt mat og ny bleie, så har jeg ikke muligheten til å være i bua hele tiden.
 
 
Dette er min nye "sokk" til tennbrikettboksen. Den er sydd i ull, og kommer i flere farger fremover.
Pris uten boks: 149kr 
Pris med boks:199kr.
Disse kommer jeg også til å ha med meg på julemarkedet:)
 
god torsdag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar