fredag 26. oktober 2012

Hvorfor ikke??

Her en dag fikk jeg en forespørsel om å sy en "sokk" til sigarettpakken. Og siden det går i "sokker" for tiden her i Knottehuset, så var ikke jeg så lei å be:)

Denne første "sokken" er sydd i grå ullfilt, med samme stilen som til tennbrikettene og fyrstikkene. Hvis man ønsker andre farger som grønn, petrol, brun, sort, naturhvit eller rød, så er det bare å si ifra. Og jeg kommer til å lage for å ha med på julemarkedet også:)
"sokken" er tett i bunn, slik at ikke pakken skal ramle ut når den ligger i vesken eller lignende, og jeg har rullekantet den øverst!
Hvis du tidligere syns det har vært skjemmende å ha røykpakken liggende fremme, så håper jeg denne kan gjøre noe med det:))

Ellers så har salget av "sokker" til tenbrikettene og fyrstikkene virkelig skutt fart, og det er utrolig moro. Det som ikke er så stor suksess er gi borten jeg har frem til neste torsdag........he he! Jeg håper det blir litt større konkurranse her inne, om "sokkene":)Hvis du har lyst til å være med, så kan du bli med her!

god fredag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar