fredag 8. mars 2013

Vinpose:)

Det har blitt noen "sokker" siden oktober, og forhåpentligvis så stopper det ikke der........men allikevel så må man kanskje innse (og det er ikke så vanskelig.....he he) at vinteren er på hell! Og da er liksom ikke ull nødvendigvis det helt store- før vi ser oktober igjen på kalenderen:)

Men siden jeg selv syns det er hyggelig å gi bort en flaske med noen godt, være seg alt fra vin til en god eplemost, så er det også hyggelig å gi den bort i noe.......! Så da ble det fra vinsokk til vinpose:) Og jeg har lyst til å sy maaange, både av forskjellige farger lin og sekkestrie. Det var egentlig sekkestrie jeg hadde lyst til å sy i igår, men det fant jeg ikke i skapet mitt.......!! Men som en god nr to ble det linfarget lin, og jeg syns egentlig det fungerte veldig bra. Jeg gleder meg egentlig bare til å kunne lage noen i hvit lin.............:)) På denne ble det et bilde jeg hadde liggende, men det vil komme til å variere- fra motiver til skrift!
På denne posen er grovkantene vendt ut, og det er litt av det uttrykket jeg hadde lyst til å gi disse posene. Og med litt grov hyssing/hamp til å snøre igjen, så ble det slik jeg hadde tenkt. Når den hvite er laget, kanskje det blir en blomstrete en- eller hva med en retro???? Vi får se:)

god fredag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar