søndag 27. januar 2013

jippi!!

Etter å ha prøvd uttalige ganger på forskjellige måter å få lastet opp bilder, så skulle det plutselig være iorden idag...........spør meg ikke hvorfor eller hvordan, men jeg er like glad og fornøyd, for nå ser det ut til å ha ordnet seg:)) Og når jeg nå satt her og plutselig fikk deet til, så ble det veldig mange bilder å velge mellom......For selv om jeg har vært borte en stund, så har pinner og maskin fått lov til å arbeide!
Valget falt på disse to lyktene:) For første gang har jeg heklet lykter i hvitt bomullsgarn, og ikke ull! Og istedet for hamp så ble det hvitt satengbånd. Jeg hadde tenkt jeg skulle pynte de med et eller annet, men jeg ombestemte meg! Syns de ble rene og fine som de var:))

God søndag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar