onsdag 6. juni 2012

Nytt av BRUKT- redesign, NB: 12.00-17.30 imorgen!!

 Orginalen til denne kjolen ble kjøpt for godt og vel et halvt år siden! Jeg hadde ikke ideene til hva jeg skulle gjøre med den sånn med en gang, men nå har den kikket på meg hver dag siden oktober og plutselig kom det:) Jeg syns brunt og turkis er en tøff kombinasjon, og det ble det! Ermene ble klippet av, og istedet sydde jeg på turkise mansjetter som jeg har strikket i dobbel vrangbord i Smart fra Sandnes.
 Jeg klippet også av ca 15 cm nederst på kjolen for så å sy på den turkise kanten i bomull, og jammen ble det to små hjerter bak også............he he! De er sydd på med tett sikk sakk!
 Kragen syns jeg var veldig dekorativ i seg selv, så den fikk være som orginalt:) både ermene og kanten nede hadde denne borden (men de har jeg jo klippet bort)!
 Bak på kjolen er det glidelås................
...........og selvfølgelig Knotteting:) Denne kjolen syns jeg ble en gladkjole, med innsving i livet og knalle farger.
hel lengde: ca 97cm.
ermlengde: ca 34cm.
str.: S/M (byste ca 81-89cm).

PRIS: 699kr. pluss evt porto!

god onsdag alle sammen:)

PS: Knottebua er åpen fra 12.00-17.30 imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar